Chcesz być u mnie na bieżąco? Wystarczy, że zostawisz tu swój adres e-mail :-)

LUBIĘ, UWIELBIAM, KOCHAM TE CHWILE, CZYLI... BENIO CRAFT

Lubię, uwielbiam, kocham te chwile...-w pierwszej wersji taki tytuł miał nosić ten wpis. Jednak w ostatniej chwili dopisałam... czyli BENIO CRAFT i zaktualizowałam właśnie to zdanie. Dlaczego? Tłumaczę się już za chwilę.

Jednak póki co, zacznę jeszcze raz... Tak jak miało być. W pierwszej wersji...

Lubię, uwielbiam, kocham te chwile..., gdy spędzamy czas razem.
Szczególnie wtedy, kiedy aura, pogoda, nasze zdrowie i chęci pozwalają nam na wspólny, aktywny wypoczynek. Kiedy dzieci rzucają swoje zabawki w kąt, a my wyłączamy telefony i jesteśmy na sto procent tylko dla siebie. Takie chwile scalają i bardzo zbliżają.

I o ile z Cudakiem 1 zwiedziliśmy chyba pół Polski, to z Cudakiem 2 mamy sporo do nadrobienia.
Od początku maja więc nie próżnujemy i robimy wszystko, co możemy, aby takich wspaniałych chwil było jak najwięcej. Już na początku miesiąca zaczęliśmy od spływu kajakowego. Dokładniej mówiąc zaczął Cudak 1 i Pan Mąż, bo Matkę dopadła angina. No, ale jak to mówią nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...chłopaki mieli czas tylko dla siebie.

Pewnego dnia postanowiliśmy, że z naszym młodszym synem odwiedzimy wszystkie miejsca, które widzieliśmy z pierworodnym. Przeglądając zdjęcia z naszych podróży wpadłam na pomysł, aby przygotować krótki przewodnik o tym, co można zobaczyć razem z dziećmi w województwie mazowieckim oraz świętokrzyskim. Choć widzę, że poniosło nas nawet na Lubelszczyznę i w kujawsko-pomorskie.

Zanim jednak przejdę do sedna sprawy odbiegnę nieco od tematu.

Moje dzieci to prawdziwi miłośnicy zwierząt. Starszy nie skrzywdzi nawet muchy, młodszy nie przejdzie obojętnie obok żadnego stworzenia. Nawet jeśli jest to tylko kamienna rzeźba.
Cudak 1 pewnego poranka powiedział mi, że jeśli nie może mieć czworonoga (niestety mama jest alergikiem), to chociaż chce mieć plecak, na którym jest pies...i będzie odkładał na niego pieniądze z kieszonkowego. Gdy w skarbonce uzbierało się już co nieco zaczęliśmy szukać...i szukać.... i wcale łatwo nie było. Byłam pewna, że wybierzemy na szybko coś Marshallem z Psiego Patrolu, albo jakimś innym psiakiem z tego gangu. Jednak nie.

Cudak na każdą moją propozycje mówił nie, nie, nie, aż w końcu przegrzebawszy już pół internetu trafiłam na stronę https://beniocraft.pl. Zobaczyłam tam psa patrzącego na mnie pięknymi dużymi oczyma. Szybko zorientowałam się, że to strona z artykułami dla zwierząt. Znowu nic z tego, pomyślałam. Już miałam zamknąć stronę, gdy nagle mój zaczynający samodzielnie czytać syn krzyknął: mamooo mamooo tu jest napisane ARTYKUŁY DLA PSIARZY. Ty tak na nas mówisz. Żadni z nas psiarze, bo pieska nie mamy, ale z ciekawości zaczęliśmy scrollować ekran. I nagle syn krzyknął jeszcze głośniej: chcę ten, chcę ten. PLECACZEK WYBRANY PRZEZ CUDAKA. Zaczęłam oglądać dalej i znalazłam również coś dla siebie. PLECAK WYBRANY PRZEZE MNIE.  Jak na prawdziwą kobietę przystało wrzuciłam też do koszyka kosmetyczkę i torbę, ale zapomniałam, że jeśli Cudak ma oszczędności to nie znaczy, że oszczędności ma także Matka i zostałam tylko przy plecaku... Zrobiło mi się żal... i trochę smutno.

Nie trwało to  jednak długo, bo tak się złożyło, że Pani Monika, właścicielka firmy Benio Craft jest czytelniczką mojego bloga i wpadła na świetny pomysł.

Rabat, rabat, rabat nie tylko dla mnie, ale również i dla Was...

Dla każdej osoby, która zrobi zakupy w sklepie internetowym Benio Craft w terminie od 6 czerwca 2019 r. do 6 lipca 2019 roku otrzyma 15% rabatu. Wystarczy przy finalizowaniu zamówienia wpisać w odpowiednie pole hasło : mamolova.

Jak widać my z plecaczkami się nie rozstajemy. Są praktyczne, bardzo wygodne, a przede wszystkim unikatowe. Z tego co wiem, pani Monika bierze pod uwagę także indywidualne zamówienia klientów.

W ofercie sklepu znajdziecie artykuły dla psów takie jak bandanki, chusty, apaszki, muchy, maty węchowe, szarpaki, kokardy, kocyki, zabawki, saszetki na smaczki, pasy bezpieczeństwa oraz dla ich właścicieli i całej reszty: torby, plecaki, worki, kosmetyczki, pokrowce na tablet. Jestem żywym przykładem, że nie trzeba mieć zwierzaka, aby cieszyć się dziełem Pani Moniki.

No i tak. Odbiegłam od tematu i to całkiem daleko. Tajemnica zmienionego tytułu została wyjaśniona. Ogłaszam przełożenie wspomnień z naszych podroży na czas bliżej nieokreślony. Żeby jednak was zainspirować przygotowałam listę miejsc, gdzie udało nam się być w ciągu sześcioletniego życia naszego starszego syna oraz dwudziestomiesięcznego życia młodszego.
Co nas tam spotkało, czy zawsze był to dobry wybór..., co warto zobaczyć, a co niekoniecznie o tym w kolejnych wpisach.
  • Bałtowski Kompleks Turystyczny
  • Kazimierz Dolny, zwiedzanie miasta
  • Kielce: Muzeum Wsi Kieleckiej, Muzeum Zabawek, Manufaktura Słodyczy
  • Kraków, zwiedzanie miasta
  • Lublin: Carnaval Sztukmistrzów
  • Łódź: Aquapark, Zoo, Ogród Botaniczny, ulica Piorkowska
  • Warszawa, Zoo i zwiedzanie miasta
  • Zakopane
  • Zalesie Górne: Dzielnica filmowa
A teraz zapinajcie pasy, odpalajcie komputery, komórki, tablety i lecimy....
Kierunek: Benio Craft
Hasło: mamolova
Promocja: -15% na zakupy od 6 czerwca do 6 lipca.
Zajrzyjcie też tu: Benio Craft na Facebooku

Bye, bye. Miłego pobytu na stonce Moniki i Benia.

P.S. Musicie mi przyznać. Benio jest przeuroczy.
P.S.S. Do zobaczenia wkrótce. Obiecuję pisać na temat.

Mamolova

Jeśli spodobał Wam się wpis, będzie mi miło, jeśli go udostępnicie.
Zapraszam na mój profil na Facebooku i Instagramie.